2023 - 2024 Eğitim Öğretim Yılı Öğrenci Servisi İHALE İLANI

2023 - 2024 Eğitim Öğretim Yılı Öğrenci Servisi İHALE İLANI

2023 - 2024 Eğitim Öğretim Yılı için Okulumuz Öğrenci Servis Taşımacılığı İşi Hizmeti Yüklenici Tespiti Yapılacaktır.

 

Müracaat Süresi: 20/07/23- 27/07/2023 tarihleri arasıdır. 27/07/2023 Perşembe günü mesai bitimine kadar ihale için müracaat edilebilir.

28/07/2023 Cuma günü Komisyon değerlendirme yaparak hazırlanacak olan dosyayı onaya gönderecektir. 

20.07.2023 1001

ÖĞRETMEN İBRAHİM ÖZTÜRK İLKOKULU 2023-2024 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI OKUL SERVİS ARAÇLARININ ÇALIŞTIRILMASINA İLİŞKİN İHALE İLANI 

T.C.

PENDİK KAYMAKAMLIĞI

Öğretmen İbrahim Öztürk İlkokulu Müdürlüğü

 

 

 

SERVİS ÇALIŞTIRMA İŞİ İLANI

 

               Pendik Öğretmen İbrahim Öztürk İlkokulu öğrencilerinin ikametgah adreslerinden okula taşıma hizmet alımı Okul Servis Araçları Yönetmeliği ve bu yönetmeliğin 8/6 Maddesine dayanılarak MEB’nca hazırlanan “Okul Servis Araçlarının Çalıştırılmasına İlişkin Usul ve Esaslar” doğrultusunda yapılacaktır.

             

HİZMET ALIMINA İLİŞKİN AYRINTILI BİLGİLER

 

1)      İdarenin

 

Adı

Öğretmen İbrahim Öztürk İlkokulu

Adresi

Yeşilbağlar Mah. Turgutpaşa Cad. Sezin Sok. No:12 Pendik/İstanbul

Telefon ve faks numarası

2164886060

Elektronik Posta Adresi

ogretmeniozturkio@gmail.com

Dokümanının görülebileceği internet adresi

https://oiozturkio.meb.k12.tr/

 

2) Servis çalıştırma hizmetinin

a) Niteliği, türü ve miktarı

:

2023-2024 Eğitim-öğretim yılı boyunca öğrencilerin ikamet adreslerinden rehber personel eşliğinde (Ortaöğretim hariç) alınarak taşıma merkezi okula 180 gün boyunca

 (95) öğrenciyi (6) araçla ve (6) rehber personel refakatinde öğrenci taşıma işi. (Ayrıntılı bilgiye Okul Servis Araçları Çalıştırması Tip Şartnamesinden ulaşılabilir.)

b) Yapılacağı yer

:

Öğrencilerin ikamet Mahallelerden okul arası mesafeler

( Yeni  Mah.  1,3km)

(Bahçelievler Mah.  1,3km)

c) İşin Süresi

:

İşe başlama tarihi 11/09/2023, işin bitiş tarihi 14/06/2024

 

3) Servis Çalıştırma İşinin

a) Yapılacağı yer

:

Öğretmen İbrahim Öztürk İlkokulu Pendik/İSTANBUL

b) Tarihi ve saati

:

11/09/2023-14/06/2023 09:00/14:30

4) İsteklilerden aranılan belgeler

Okul servis araçları taşıma işine katılabilme şartları ve istenilen belgeler şunlardır:

a) Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi,

b) Gerçek kişi olması hâlinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve / veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

c) Tüzel kişi olması hâlinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve /veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,

ç)Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilikler de üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,

d) Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,

e) Tahdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,

f) Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi.

5) Evrakların Komisyona Teslimi

  a) İstekliler, ilanda belirtilen saate kadar servis taşıma işi için istenen evraklarını komisyona tutanakla teslim eder.

   b) Taşımacıyı tespit komisyonuna verilen dosyalar herhangi bir sebeple geri alınamaz.

6) Okul servis aracı olarak çalıştırılacakların tespiti

        (a)  İlanda belirtilen dosyaların açılma saati gelince, komisyon isteklilerin belgelerini inceleyerek eksik belge nedeniyle değerlendirmeye alınmayacakları tespit eder. Bu işlemler, istekliler önünde bir tutanakla tespit edilir. Tutanaktan sonra, okul servisi taşıma işine katılamayacak olanlar salondan çıkartılır.

 (b)  Komisyon karar verirken; isteklilerin araç yaşı, özmal durumları, okulun bulunduğu il/ilçe sınırları içerisinde gerçek kişilerde ikametgâhının, tüzel kişiliklerde ise şubesi ve/veya merkezinin bulunması, aynı okulda daha önce servis taşıma işi yapıp yapmadığı ve servis taşıma işine başladığı tarihi dikkate alır. Belirtilen kriterlere göre yaptığı değerlendirme sonucunda uygun bulduğu istekliye okul servis taşıma işini yaptırmaya karar verir.

(c) İsteklilerin itirazda bulunması veya yeni açılan okullarda servis taşıma işinin ilk defa yapılacak olması halinde EK-3’deki kriterlere uygun puanlama yapılarak karar verilir. 

(ç) Okul servisi çalıştırma sözleşmeleri en az bir eğitim öğretim dönemi, azami ise üç eğitim öğretim dönemini kapsayacak şekilde yapılabilir.

(d)  Taşımacıyı tespit komisyonu tarafından alınan komisyon kararları mahalli mülki idare amirlerince 5 iş günü içinde onaylanır veya iptal edilir.

(e) Kesinleşen komisyon kararı, mahalli mülki idare amirlerinin komisyon kararını onayladığı günden itibaren en geç 5 iş günü içinde, taşımacıya veya vekiline, 11/2/1959 tarihli ve 7201 sayılı Tebligat Kanunu hükümlerince bildirilir. İstekli, kararın tebliği tarihinden itibaren 10 gün içerisinde sözleşmeyi imzalamakla yükümlüdür.

(f) Okul servisi çalıştırılması işine katılan olmadığı, isteklilerin belgelerinin uygun görülmediği veya isteklinin sözleşmeyi imzalamaması hâlinde yeniden aynı usulle okul servisi çalıştırılması işine çıkılır. 

7) Sözleşme imzalamada taşımacıdan istenilecek belgeler

a) Eğitim öğretim yılında çalıştıracakları rehber personel ile şoförlerin sabıka kayıt belgeleri,

b) İlgili büyükşehir belediyesinden/belediyeden alınan özel izin belgesi, (Özel izin belgesi işi üstlenen taşımacı tarafından sözleşme imzalandıktan sonra ibraz edilecektir.)

       c)  D sınıfı sürücü belgesi için en az beş yıllık, D1 sınıfı sürücü belgesi için en az yedi yıllık sürücü belgesi,

ç) Her yıl okul servis şoförlüğüne uygun olduğuna dair aile hekiminden veya ilgili sağlık sunucusundan alacağı okul servis şoförlüğü yapabileceğine ilişkin sağlık raporu,

d)   Rehber personelin, okul servis rehber personeli olmaya uygun olduğuna dair aile hekimliğinden veya ilgili sağlık sunucusundan aldığı rapor,

e) Şoförlerin yetkili kuruluşlardan aldığı psikoteknik raporu,

       f) Şoför ve rehber personelin ilgili il/ilçe milli müdürlüğünce düzenlenen eğitim sonunda almış oldukları sertifika,

g) Taşıma yapacakları araçların, 13/10/1983 tarihli ve 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanununun öngördüğü karayolları motorlu araçlar zorunlu mali sorumluluk sigortası poliçeleri,

ğ) Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,

                                                                                                   20.07.2023

 

                                               Taşımacıyı Tespit Komisyonu

 

 

 

   İlknur SANCAKTAR                                                       Cafer ŞAHMELİKOĞLU

Okul Aile Birliği Başkanı                                                                      Öğretmen

 

 

 

      Mustafa DÖNMEZ                                                                Nazlı AYDIN

                Veli                                                                                    Veli

 

 

Başöğrt.Mutlu BULUT

Komisyon Başkanı

Okul Müdürü

 

İLETİŞİM

Adres:
Yeşilbağlar Mah. Turgutpaşa Cad. Sezin Sok. No 12 Pendik/İST. ULAŞIM 1. KartalTopselvi Minibüs Turgutpaşa Cd. 50m 2.Pendik Topselvi Minibüs Hakmar durak 200m 3.METRO YakacıkAdnan Kahveci durak 2.çıkış 350m 4.PenKadıköy İBB 16Y Hudut cd. durağı 200m


Telefon
(216) 488 6060


e-Posta Göndermek İçin Tıklayın